Shurik777 писал(а):Тому що на розгон вплива потужність. Візьми будь-який приклад двох двигунів: турбо з високим крутним моментом і низькою потужністю і атмо - з високою потужністю і відносно невеликим крутним моментом. Швидше їхатиме атмо, хоча крутного моменту у нього набагато більше при тих самих обретах.
Приклад - Honda S2000 і VW Golf GTI. У першої крутного моменту 200, у другого 400. Хто попереду їде???
Астанавис бля... турбо/атмо тут до сраки)))
Тот полторашный движок раскручивали до 14 тыс оборотов, именно благодаря этому его ньютонометры так отставали от лошадиных сил)
А ускорялся он сладко только за счёт длинной полки момента
Последний раз редактировалось
mult 27 дек 2017, 23:55, всего редактировалось 1 раз.