BardyEdwards писал(а):dart писал(а):BardyEdwards писал(а):Я, кажется, понял.
Он называет бляхами тачки в Германии/Польше и т.д.
А "на украинской регистрации" - это те, которые мы называем бляхами
В моєму розумінні "бляха" - машина, що зареєстрована в ЄС, але їздить по Україні.
Ну тогда я ваще хз, о каком ТО ты говоришь. Эти мусорки на ходу разваливаются порой. Я не говорю о современных тачках, я говорю о таких, как у нас. Пройти ТО за бутылку не получится в Европе, так что я не верю, что они что-то там проходят толковое.
Ну спитай, як воно насправді, у тебе ж там багато бляховодів.
Я розумію так, що якщо авто на польських бляхах, то воно має проходити техогляд в Польщі щодвароки. Інакше формальному власнику такого авто буде бо-бо.
Хз, може вони там насправді щось мутять і не проходять ТО.
Може те, що тобі видається розвалиною, насправді нормальне авто. Грубо, якщо всі лампочки на місці, якщо світять правильно, якщо колеса не відвалюються, а рульве не люфтить, якщо гальма гальмують і трубки не потріскані і ще кілька десятків речей, що неозброєним оком не видно. Словом, якщо це все є, то машина придатна для доріг загального користування.
З іншого боку, нормальна на вигляд машина може мати якийсь колхозний ксенон, пиляні гальмівні супорти і диски 100500-го розміру. Така машина техогляд не пройде.
Ще треба зважати, що техогляд проводиться раз на 2 роки, а не раз у квартал. Думаю за 2 роки можна машину нормально розвалити якщо є таке бажання.