Модераторы: coupe, fallen_angel
crash3r писал(а):Эти тесты всегда показывали результаты соответствующие кол-ву занесенных денег.
Ягудин писал(а):А что насчет таких вот предложений " шины бу из Европы" Кто может сталкивался как оно.
dart писал(а):crash3r писал(а):Эти тесты всегда показывали результаты соответствующие кол-ву занесенных денег.
Ну а де ще взяти порівняння шин? Просто треба користуватися результатами поважної контори з репутацією (а можна і не одної). Я коли вибираю чергові шини/сидіння для дитини орієнтуюся на тести ADAC
Беру шини/сидіння з топ-5, хоча сам навряд-чи зміг би сказати які краще у сліпому тесті.
І це не рятує від отакої халепи. Данлоп з ТОПу, польського виробництва, йому 3.5 роки і 2.5 сезони. Репнуло аж до корду, хоча на цьому я спокійно проїхав 2500км подекуди розганяючись до 180 (це поітм на шиномонтажі мені сказали, що не варто було такого робити з такою шиною на передньому колесі )
crash3r писал(а):Про Данлоп на фото. Он не репнул, это след механического повреждения. Возможно последствие удара в яме, возможно последствие неудачной парковки возле бровки или переезда через рельсы и тд. Больше похоже на второй вариант. От таких повреждений, как и от наших дорог, так и от наших водительских навыков никто не даст гарантий.
crash3r писал(а):В любом случае это внешняя поверхность покрышки, где и чем ты её прорезал можно долго гадать, но это 200% механическое повреждение.
dart писал(а):crash3r,
а можеш додати в ФАК питання догляду за шинами?
чи не шкодить хімія для чорніння?
чи існує/потрібна якась корисна хімія для шин?
а ще цікаво про всесезонні шини, щось мало при них написано. якщо я нуб настільки, що сидячи за кермом при температурі +7 не скажу, чи в зимові шини взута машина, чи в літні, якщо зима в мене до -10, а літо до +30, то може варто купити всесезонні і мати трошки менше сексу 2 рази на рік?
crash3r писал(а):- не допускать перегрузок
Про всесезонки там написано коротко, да и добавить то нечего про них. В нашил условиях осенью с середины октября и до конца декабря пока не выпадет куча снега, то они может и достаточно уместны.
dart писал(а):crash3r писал(а):- не допускать перегрузок
В мене на пусту машину тиск в шині має бути 2.2/2.5, а якщо завантажена, то 2.5/3.0.
Якщо я повернувся з подорожі, не спустив шини і катаю тепер пусту машину, то це перегрузка?
dart писал(а):Про всесезонки там написано коротко, да и добавить то нечего про них. В нашил условиях осенью с середины октября и до конца декабря пока не выпадет куча снега, то они может и достаточно уместны.
Це ж виходить, коли протектора залишиться 4мм, то вона вже стане літньою і вмене буде вибір:
- купувати 2-й комплект і перевзуватися 2 рази на рік (те, чого хотілося-б позбавитися з всесезонними шинами)
- викидати (продавати) не доїжджені шини
щось мені все менше і менше подобається ця ідея
А скажи ще про запаску (докатку)? Їй вже напевне років з 15-ть, може варто новий балон купити?
Для чого там аж 4.2 атмосфери треба качати?
Martinez писал(а):Какие отзывы о Kumho Ecsta? Или вообще о резине Kumho
Интересует инфа о низком профиле, типа 225/40/18
Какие отзывы о Kumho Ecsta? Или вообще о резине Kumho
Интересует инфа о низком профиле, типа 225/40/18
Зарегистрированные пользователи: Bing [Bot], Google [Bot], Google Adsense [Bot]