Re: M3 на експорт
Добавлено: 07 янв 2018, 01:57
dart писал(а):краще з тим, що маємо, зробити не можна. Значить поки буде так, а якщо буде проблема, то будемо вирішувати
Блін, а я думав, це купити норм фарбу і помазати як туфлі
jsn писал(а):dart писал(а):краще з тим, що маємо, зробити не можна. Значить поки буде так, а якщо буде проблема, то будемо вирішувати
Блін, а я думав, це купити норм фарбу і помазати як туфлі
маж хуже не будет
taiken писал(а):Почитай машину компом(диагностикой) чтоб понимать работают ли лямбды. А то на техосмотре могут быть вопросы и придется в ближайшем магазине задорого брать новые.
dart писал(а):taiken писал(а):Почитай машину компом(диагностикой) чтоб понимать работают ли лямбды. А то на техосмотре могут быть вопросы и придется в ближайшем магазине задорого брать новые.
Влад міняв одну лямбду (за мій кошт, бо виявилося вже після того, як я авто "купив"). Думаю має бути ок. Але почитаю, в Україні вже не встигну, то може сам спробую.
Не підкажеш, чи є різниця в прошивці між катом і безкатом? Теоретично немає, бо нема закотових лямбд?
taiken писал(а):dart писал(а):taiken писал(а):Почитай машину компом(диагностикой) чтоб понимать работают ли лямбды. А то на техосмотре могут быть вопросы и придется в ближайшем магазине задорого брать новые.
Влад міняв одну лямбду (за мій кошт, бо виявилося вже після того, як я авто "купив"). Думаю має бути ок. Але почитаю, в Україні вже не встигну, то може сам спробую.
Не підкажеш, чи є різниця в прошивці між катом і безкатом? Теоретично немає, бо нема закотових лямбд?
По идее у тебя сейчас только две лямбды в выпускном коллекторе?
Это евро-2 получается, завод.
Можно сделать прошивку полностью безкатовую, отключить программно лямбды в коллекторе выпускном.
Но тогда машина будет евро-0 и вредные выбросы будут присутствовать и сомневаюсь что техосмотр сможешь пройти.
dart писал(а):В мене 2 лямбди, якщо правильно розумію, то більше в такому моторі і не бувало.
taiken писал(а):dart писал(а):В мене 2 лямбди, якщо правильно розумію, то більше в такому моторі і не бувало.
Етк показывает что бывал выхлоп и с лямбдами после катализатора, для рынка Японии.
http://bmw-autocats.ru/parts-catalog/E36-Coupe/Europe/M3_3.2-S50/browse/exhaust_system/catalyst_lambda_probe/
Если конфиг из двух лямбд в выпуске - то при удалении катализатора шить ничего не надо. Прошивка влияет именно на лямбды. Но их же не трогают удаляя катализатор.
dart писал(а):taiken писал(а):dart писал(а):В мене 2 лямбди, якщо правильно розумію, то більше в такому моторі і не бувало.
Етк показывает что бывал выхлоп и с лямбдами после катализатора, для рынка Японии.
http://bmw-autocats.ru/parts-catalog/E36-Coupe/Europe/M3_3.2-S50/browse/exhaust_system/catalyst_lambda_probe/
Если конфиг из двух лямбд в выпуске - то при удалении катализатора шить ничего не надо. Прошивка влияет именно на лямбды. Но их же не трогают удаляя катализатор.
Дякую, підтвердив надію. А можна де тебе звернутися за діагностикою/прешивкою, якщо все-ж не пройду техогляд? Не безкоштовно, звичайно
mike_t писал(а):Ты делаешь мне морщины.
dart писал(а):Був один ценітєль, але він за рік не розродився - тепер змушений зморшками вкриватися.
dart писал(а):Увага! Warning! Achtung! Attencion!
Далі буде жлоб-стайл, прошу забрати вагітних пенсіонерів від моніторів!