Страница 12 из 15

Re: M3 на експорт

СообщениеДобавлено: 07 янв 2018, 01:57
dart
Увага! Warning! Achtung! Attencion!

Далі буде жлоб-стайл, прошу забрати вагітних пенсіонерів від моніторів!

 
Були нові поворотники Depo, але прийшло перефарбування птиці і сервісмени зламали кріплення. Побачив, що воно висить на дроті біля магазину, заклеїв дитячим пластирем із гаманця (у 36й технічної аптечки в багажнику немає, навідміну від 46ї :ps_ih: )


Я доламав кріплення і віддер суперклей від криворуких сервісменів. Схоже, що вони побачили, що воно заламане, наляпали клею і не чекаючи повного висихання всобачили поворотник на місце. Бо кріплення було тріснуте, але поставити пальчиком його на місце біло неможливо через клей у шві.

Я доламав кріплення і віддер ножем залишки супер-клею, а далі за роботу взявся тесть:

Приклеїв дихлоретаном:

Изображение


Заармував паяльником і шматками дроту

Изображение


Посилив епоксидкою

Изображение

Re: M3 на експорт

СообщениеДобавлено: 07 янв 2018, 02:10
jsn
dart писал(а):краще з тим, що маємо, зробити не можна. Значить поки буде так, а якщо буде проблема, то будемо вирішувати
Блін, а я думав, це купити норм фарбу і помазати як туфлі :)

маж :a_g_a: хуже не будет

Re: M3 на експорт

СообщениеДобавлено: 07 янв 2018, 02:21
Andrej525SE
dart писал(а):Увага! Warning! Achtung! Attencion!

Далі буде жлоб-стайл, прошу забрати вагітних пенсіонерів від моніторів!

 
Були нові поворотники Depo, але прийшло перефарбування птиці і сервісмени зламали кріплення. Побачив, що воно висить на дроті біля магазину, заклеїв дитячим пластирем із гаманця (у 36й технічної аптечки в багажнику немає, навідміну від 46ї :ps_ih: )


Я доламав кріплення і віддер суперклей від криворуких сервісменів. Схоже, що вони побачили, що воно заламане, наляпали клею і не чекаючи повного висихання всобачили поворотник на місце. Бо кріплення було тріснуте, але поставити пальчиком його на місце біло неможливо через клей у шві.

Я доламав кріплення і віддер ножем залишки супер-клею, а далі за роботу взявся тесть:

Приклеїв дихлоретаном:

Изображение


Заармував паяльником і шматками дроту

Изображение


Посилив епоксидкою

Изображение


Я вроді не вагітний , але по ходу - пенсія.
Все ж таки , не можу зрозуміти, а нахєра всі ті танці з бубном??? :nez-nayu: :-D

Re: M3 на експорт

СообщениеДобавлено: 07 янв 2018, 02:24
dart
top писал(а):а это кожа вообще? :du_ma_et:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


П-ц, помітив оце верхнє вчора. От андон, там же воно рветься по-живому... Дійсно, якщо хочеш зробити добре - зроби сам :upset:

Re: M3 на експорт

СообщениеДобавлено: 07 янв 2018, 02:30
dart
Andrej525SE писал(а):
dart писал(а):Увага! Warning! Achtung! Attencion!

Далі буде жлоб-стайл, прошу забрати вагітних пенсіонерів від моніторів!

 
Були нові поворотники Depo, але прийшло перефарбування птиці і сервісмени зламали кріплення. Побачив, що воно висить на дроті біля магазину, заклеїв дитячим пластирем із гаманця (у 36й технічної аптечки в багажнику немає, навідміну від 46ї :ps_ih: )


Я доламав кріплення і віддер суперклей від криворуких сервісменів. Схоже, що вони побачили, що воно заламане, наляпали клею і не чекаючи повного висихання всобачили поворотник на місце. Бо кріплення було тріснуте, але поставити пальчиком його на місце біло неможливо через клей у шві.

Я доламав кріплення і віддер ножем залишки супер-клею, а далі за роботу взявся тесть:

Приклеїв дихлоретаном:

Изображение


Заармував паяльником і шматками дроту

Изображение


Посилив епоксидкою

Изображение


Я вроді не вагітний , але по ходу - пенсія.
Все ж таки , не можу зрозуміти, а нахєра всі ті танці з бубном??? :nez-nayu: :-D


Хз якщо чесно. Я навіть не знаю скільки коштує новий поворотник Депо (той, що там стоїть). Просто взяли і заклеїли.
Може воно нове коштує 10 євро... З іншого боку, веселіше під горілку зробити щось руками, ніж дивитися якусь муть по телевізору.

Re: M3 на експорт

СообщениеДобавлено: 07 янв 2018, 02:38
dart
jsn писал(а):
dart писал(а):краще з тим, що маємо, зробити не можна. Значить поки буде так, а якщо буде проблема, то будемо вирішувати
Блін, а я думав, це купити норм фарбу і помазати як туфлі :)

маж :a_g_a: хуже не будет


Прастітє, роблю по максимуму швидко все що можна, поки є час до кінця відпустки.
Мені би хоч техогляд пройти з першого разу...

Re: M3 на експорт

СообщениеДобавлено: 07 янв 2018, 02:44
taiken
Почитай машину компом(диагностикой) чтоб понимать работают ли лямбды. А то на техосмотре могут быть вопросы и придется в ближайшем магазине задорого брать новые.

Re: M3 на експорт

СообщениеДобавлено: 07 янв 2018, 02:51
dart
taiken писал(а):Почитай машину компом(диагностикой) чтоб понимать работают ли лямбды. А то на техосмотре могут быть вопросы и придется в ближайшем магазине задорого брать новые.

Влад міняв одну лямбду (за мій кошт, бо виявилося вже після того, як я авто "купив"). Думаю має бути ок. Але почитаю, в Україні вже не встигну, то може сам спробую.

Не підкажеш, чи є різниця в прошивці між катом і безкатом? Теоретично немає, бо нема закотових лямбд?

Re: M3 на експорт

СообщениеДобавлено: 07 янв 2018, 02:55
taiken
dart писал(а):
taiken писал(а):Почитай машину компом(диагностикой) чтоб понимать работают ли лямбды. А то на техосмотре могут быть вопросы и придется в ближайшем магазине задорого брать новые.

Влад міняв одну лямбду (за мій кошт, бо виявилося вже після того, як я авто "купив"). Думаю має бути ок. Але почитаю, в Україні вже не встигну, то може сам спробую.

Не підкажеш, чи є різниця в прошивці між катом і безкатом? Теоретично немає, бо нема закотових лямбд?

Нет таких прошивок как кат/безкат.
Есть евро-0/2/3(это когда лямбды идут после катализатора, всего их 4 получается), которые отличаются наличие лямбд и их количеством.

По идее у тебя сейчас только две лямбды в выпускном коллекторе?
Это евро-2 получается, завод.
Можно сделать прошивку полностью безлямбд, отключить программно лямбды в коллекторе выпускном.
Но тогда машина будет евро-0 и вредные выбросы будут присутствовать и сомневаюсь что техосмотр сможешь пройти.

Re: M3 на експорт

СообщениеДобавлено: 07 янв 2018, 02:58
dart
taiken писал(а):
dart писал(а):
taiken писал(а):Почитай машину компом(диагностикой) чтоб понимать работают ли лямбды. А то на техосмотре могут быть вопросы и придется в ближайшем магазине задорого брать новые.

Влад міняв одну лямбду (за мій кошт, бо виявилося вже після того, як я авто "купив"). Думаю має бути ок. Але почитаю, в Україні вже не встигну, то може сам спробую.

Не підкажеш, чи є різниця в прошивці між катом і безкатом? Теоретично немає, бо нема закотових лямбд?

По идее у тебя сейчас только две лямбды в выпускном коллекторе?
Это евро-2 получается, завод.
Можно сделать прошивку полностью безкатовую, отключить программно лямбды в коллекторе выпускном.
Но тогда машина будет евро-0 и вредные выбросы будут присутствовать и сомневаюсь что техосмотр сможешь пройти.

А зазвичай в таких конфігах (нема закатових лямбд), при видаленні каталізатора, хіба шиють щось таке? Є в цьому якась логіка?

Тобто треба впевнитися, чи в мене нормальна сток прошивка?

Re: M3 на експорт

СообщениеДобавлено: 07 янв 2018, 02:59
dart
В мене 2 лямбди, якщо правильно розумію, то більше в такому моторі і не бувало.

Re: M3 на експорт

СообщениеДобавлено: 07 янв 2018, 03:24
dart
Сказав Влад, що прошивка - сток. Тож маю надію на вдалий ТО без перешивки.

M3 на експорт

СообщениеДобавлено: 07 янв 2018, 03:34
taiken
dart писал(а):В мене 2 лямбди, якщо правильно розумію, то більше в такому моторі і не бувало.

Етк показывает что бывал выхлоп и с лямбдами после катализатора, для рынка Японии.

http://bmw-autocats.ru/parts-catalog/E36-Coupe/Europe/M3_3.2-S50/browse/exhaust_system/catalyst_lambda_probe/

Если конфиг из двух лямбд в выпуске - то при удалении катализатора шить ничего не надо. Прошивка влияет именно на лямбды. Но их же не трогают удаляя катализатор.

Re: M3 на експорт

СообщениеДобавлено: 07 янв 2018, 04:11
dart
Крч, зробили ще музику. Проблема була, що підсилювачу в багажнику зробили ноги, а динаміки а передніх картах під час збирання не підключили. Працювали тільки задні динаміки, бо були підключені напряму до голови.
Зафігачили живлення динаміків напряму від голови (кинули дроти направо і наліво). Знайшли кросовери заникані там, де були штатні динаміки ( в ногах пасажира і водія ). Один з них був дохлий, оновили йому пайки на платі ( велика котушка зовсім окислилася ). Тепер лишилося поставити 1-дюймові пИщалки у передні стійки, бо місце там є, а пИщалок нема.
Комплект там був Kicx AL 6.3X
Изображение


WIP
Изображение

Изображение

Re: M3 на експорт

СообщениеДобавлено: 07 янв 2018, 04:20
dart
taiken писал(а):
dart писал(а):В мене 2 лямбди, якщо правильно розумію, то більше в такому моторі і не бувало.

Етк показывает что бывал выхлоп и с лямбдами после катализатора, для рынка Японии.

http://bmw-autocats.ru/parts-catalog/E36-Coupe/Europe/M3_3.2-S50/browse/exhaust_system/catalyst_lambda_probe/

Если конфиг из двух лямбд в выпуске - то при удалении катализатора шить ничего не надо. Прошивка влияет именно на лямбды. Но их же не трогают удаляя катализатор.


Дякую, підтвердив надію. А можна де тебе звернутися за діагностикою/прешивкою, якщо все-ж не пройду техогляд? Не безкоштовно, звичайно :)

Re: M3 на експорт

СообщениеДобавлено: 07 янв 2018, 04:28
taiken
dart писал(а):
taiken писал(а):
dart писал(а):В мене 2 лямбди, якщо правильно розумію, то більше в такому моторі і не бувало.

Етк показывает что бывал выхлоп и с лямбдами после катализатора, для рынка Японии.

http://bmw-autocats.ru/parts-catalog/E36-Coupe/Europe/M3_3.2-S50/browse/exhaust_system/catalyst_lambda_probe/

Если конфиг из двух лямбд в выпуске - то при удалении катализатора шить ничего не надо. Прошивка влияет именно на лямбды. Но их же не трогают удаляя катализатор.


Дякую, підтвердив надію. А можна де тебе звернутися за діагностикою/прешивкою, якщо все-ж не пройду техогляд? Не безкоштовно, звичайно :)

Для прошивки тебе нужен Саша BMW_3xxx_i - он удалённо может и почитать и прошить машину.
И кстати советую купить кабель для машины, чтоб ты в Германии в случае чего мог сам посмотреть ошибки, а не ехать и отдавать N-евро да диагностику (думаю там это не дешевле стоимости кабеля).

Re: M3 на експорт

СообщениеДобавлено: 07 янв 2018, 05:25
dart
Ок, буду знати.

Re: M3 на експорт

СообщениеДобавлено: 12 янв 2018, 16:02
GEKTOR
mike_t писал(а):Ты делаешь мне морщины.

;;-))) ;;-))) ;;-)))

Re: M3 на експорт

СообщениеДобавлено: 12 янв 2018, 16:10
GEKTOR
dart писал(а):Був один ценітєль, але він за рік не розродився - тепер змушений зморшками вкриватися.

;;-))) ;;-))) ;;-)))

Обожаю наш форум :-D

Re: M3 на експорт

СообщениеДобавлено: 12 янв 2018, 16:27
GEKTOR
dart писал(а):Увага! Warning! Achtung! Attencion!

Далі буде жлоб-стайл, прошу забрати вагітних пенсіонерів від моніторів!



;;-))) ;;-))) ;;-)))