Вирішив і собі завести бортовик, не бийте ламера ногами
У 2013-му переїхав до Польщі і відразу вирішив що треба купувати автомобіль. Не біда що водійського посвідчення немає, їздити-то я вмів, а посвідчення отримав поштою з України.
Машину вибирав довго і ретельно, аж 3 дні
За критеріями: не дорого (7 кілоєвро), німецьке (бо це надійні авто ), з невеликим пробігом, до 2х літрів (податки) вибір впав на WBAAY71090FY48444 2002-го року з 54ткм на лічильнику і самим фіговим мотором який тільки може бути.
Навряд-чи хтось повірить у такий пробіг, але я вірю, бо, як я згодом з’ясував, машина була практично нова і їздила на ній жінка (судячи зі слідів пазурів під кожною ручкою).
За 4 роки проїхав 80ткм і розміняв:
- 2 акумулятори
- 2 генератори
- 100500 лампочок H7 (глючний генератор палив денні ходові вогні при запуску двигуна)
- бензонасос
- МСК
- блока розпалювання ксенону
- 5 тонн бензину, 3 літри гальмівної рідини
- і жодної гальмівної колодки
Наче небагато, але на черзі:
- заміна натягувача лінцюга
- свап МКПП
- тросик ручника (і взагалі щось той ручник скрипить)
- витікає потроху охолоджуюча рідина
- напірний рукав гідропідсилювача теж пітніє
- дообладнання мультифункційним кермом і круїз контролем
- амортизатори передні (механік казав, що правий на підході, а тепер і сам чую як гупає коли різко гальмуєш)
- заправка кондиціонера (з 5-ма людьми в авто якось воно не дуже)
З дообладнання в мене тільки откака фіговина замість лєнтопротяжки щоб слухати музику (тобто аудіо-книжки) з телефона через Bluetooth
і глибочезна подряпина на задніх дверях від залізяки, що мирно собі спала на дорозі десь між Уманню і Кропивницьким, поки тесть в темряві нахабно її не розбудив.
Тут мало-б бути якесь гарне фото, але кому цікаво дивитися на комплектацію аля-барабан з 15-дюймовими сталевими дисками?
Спонсор чистого N42 - Mobil 1 New Life 0w-40