Е36 1993 м40и18 (зараз м43) , дісталась вона мені в середині 2013р за 5500 в ненайкращому стані
Перше що зробилося:
-Звісно масло фільтра (10в40 оригіна м40 тоді захотів)
-Заміна стойок передніх Більштей Б6 т(тоді ще десь по 600грн шт.) +фтулки стабілізатора
- Ромонт тормозів (зад взагалі не тормозив)
-- Заміна трубки під баком
-- 4х тормозних шланга
-- Задрі тормозні циліндри
-- Ну і заміна тормозної жижі підтяжка ручніка
Потім було багато. Радіатор, термостат, акб(Веста дест грн700), капіталка стартера, капіталка генератора..відкривався капот (капот + лобове ціни незгадаю..).
Вирвало задні стакани рем комплект купив на екзісті пригадую що за безцінь з ремонтом вийшло 1000 грн
Порвало ремінь ГРМ(повірив продавцю ) в 2х циліндрах погнуло клапана, в результаті заміна клапанів, ремня, шліфовка голови, заміна сальніків заміна масла + робота вийшло все в 4к грн і за 3 дня я на ходу, робилось все на Бімер сервісі.
Багато невистарчаючих запчастей докуплялось, в основному різні декоративні пласмаси.., плафони, птф, підкрильник..зробий бешці подарок в виді керхера и саба JBL GT5-1204BR
Потім провернуло вкладиші кароч піздец був, місяць за машину не хотів згадувати
Але без машини ніяк, ремонтувати ущербний м 40 не хотів, хотілось м44, коштували вони тоді 1000$ що дорівнювало тоді 36й на польских бляхах, було вирішено пригнати донора! Хороших варіантів з м44 було мало, почав шукати м43 з газом теж саме.. Була куплена е36 м43 1997р м-tex з заводу (все м крім мотору) на німецьких номерах. Машина вийшла в 1300 +доки куплі продажі + границя + бензин (їхав нею зпід німецької границі) + іжа на 2х ночівля білети ... все разом 1800$ скажу чесно, я плакав коли її розбирав, машина була "кульок" цнотлива я роса вранішня
Перекинувся мотор, коробка рульова рейка поварилось дно, перекинулась вся салонна проводка і більша частина салону переставилась з дорнора. Зaміна масла фільтрів оригінал 5w40, робилося в знайомого мастра 4дня і 2000 грн за все (зняли 2 мотора 1 поствили і завели, поварили дно пеекинули салон і проводку, як намене дешево)
Весною мінялися 4х передніх шарових (фебі ) 2 салінтблока (лемфондер) стоечкі стабілізатора вийшло з заміною +-1600
Цього тиждня 1-а з фебі заскрипіла... пздц кароч
Їжджу так і досі, планую переварити пороги арки, установка з донора м бампера м порогів двері крила, з м накладкою і покраска або перетяг плівкою також ще треба задню спинку з донора перешити під спинку трансформер
от так вона і мучиться в мох руках...
фото майже нема так як вона в процесі, вічному процесі))