va-alexander писал(а):Шурик, а почему ты не говоришь, что ездишь без печки на лифе? Что если стоит машина возле розетки, то приходится ждать по несколько часов когда зарядится и только потом ставить свою? Что приезжая в торговый центр ты первым делом ищешь не место поближе ко входу, а розетку чтобы зарядиться и ради зарядки херней страдаешь 3 часа в торговом центре? И по трассе, даже если отбросить зарядку (ну допустим найдешь работающую быструю) то ехать можно не более 80кмч?
Это отзыв и опыт. А ты только плюсы рассказываешь, поэтому и троллинг. Обьективности 0.
1) Я майже не користуюся пічкою на всіх своїх машинах. В місті не вмикаю кондиціонер навіть в сильну спеку. Для цього достатньо відкрити вікна. Взимку гріюся лише в люті морози. Зараз в Миколаєві +6 - +8. В таку температуру я НЕ вмикаю пічку в жодній з моїх машин. В Ліфі я вмикав пічку на одну-дві хвилини, щоб розпотілося скло.
2) Заряджаю машину вдома або дружина біля офісу. Вдома сплачую по 1.68 грн/кВт, дружина в порту заряджається безкоштовно взагалі. Міськими зарядними не користувався ще жодного разу. Але якби й довелося, то черги там би точно не було. Я не в Києві живу.
3) Машина на одному заряді проходить більш ніж 100 км, і це при просівшій до 82% батареї. Їздимо в волю і ущербними себе не відчуваємо. Про ТЦ - маячня, вибач.
4) По трасі їздив в Херсон. Найекономніша швидкісмть 85 км/г. Швидше та повільніше - не економно. В Херсон то була перевірка на проф придатність. Машина її пройша гідно.
З вад і мінусів лише малий пробіг як для довгих поїздок і трохи незручні сидіння, але я вже розбалуваний